miercuri, 10 august 2011

EUR / CHF - posibil target ?

NEGATIV. Pe același rationament ca si in postarea http://ispas-analizatehnica.blogspot.com/2011/07/eur-chf.html, se pot trasa alte nivele de suport, si potentiale ținte de pret. Dintre aceastea, pe una dintre ele,  am fost foarte aproape de a o atinge, psihologica valoarea de 1. Nu trebuie exclusa nici retragerea FIBO de 423.6 %. In orice caz, după indicatorul MACD acest lucru e putin probabil ca se va întâmpla in perioada imediat următoare, dar nu trebuie scapate din ochi aceste valori. 

3 comentarii:

  1. Pai dar ce are indicatorul MACD ca sa fie mai putin probabil ca francul sa mai creasca?!

    Caci asa cum mi-l prezinti tu acum el deja e la nivele joase in teritoriu necartogafiat.

    Aaaa..poate daca puneai un grafic monthly sa vezi ce a fost in trecut, atunci cand MACD era pe la aceste niveluri(vezi 1995 si 2003) mai intelegeam.

    Si oricum discutia pe MACD e una sterila pentru ca doar istoric poti avea eventual niste repere, dar asta neinsemnad poti avea repere serioase pentru a putea "ghici" o eventuala evolutie de pret. In concluzie MACD e facut pentru altceva.

    RăspundețiȘtergere
  2. Stimate domn, MACD-ul "nu are nimic" astfel încât sa nu mai poată francul sa mai crească. Am vrut sa evidențiez valoarea lui in chart-ul daily, dacă vroiam sa îl vad la weekly postam alt grafic. Analiza am făcut-o la daily, astfel încât comentariile mele sa le luați ca atare. Am arătat ca în următoarele zile (daily), după părerea mea, e putin probabil sa atingem valoarea de 1 sau 0.99. Probabil, dar nu și imposibil. Iar în zilele acestea nu știu dacă e momentul sa cautați certitudini, pe piața valutara mai ales, nu cred ca le veți găsii nici măcar în cercuri mult mai înalte ca acest blog.
    Cu stima

    RăspundețiȘtergere
  3. Asta nu înseamna ca nu poate în viitor sa atingă acele valori de pe grafic. Oricum trendul, cât se poate de clar spre aceasta ipoteza conduce.
    Cu stima

    RăspundețiȘtergere